perjantai 21. kesäkuuta 2013

2. JUHANNUS AATTO


Juhannus aatto sujui hyvin, mutta tylsästi, sillä olin yksin kotona - seuranani vain tietokone ja televisio. - Olin itseasiassa koko illan, yöhön asti koneella. Kello oli suurinpirtein 11 kun aloin katsoa leffaa 'Vuosi 85' oli yllättävän hyvä, minun makuuni. Leffaseurakseni kelpasi kesähedelmä jaffa, maraboun valkosuklaalevy ja joitain suklaakeksejä. 
Leffan katsottuani avasin tietokoneen, jonka välityksellä sitten juttelin Melissan kanssa kaikista nimistä, tai itseasiassa aihe lähti siitä, kun mietimme minkä nimen tulevalle pikkuveljelleni voisi antaa. 

  
Noh, pian aihe kuitenkin karkasi käsistä ja aloimme keskustella kaikista tyhmistä nimistä - sekin aihe muuttui pian -. Kohta juttelimmekin jo siitä, kuinka Melissa antaa lapsilleen nimiä prätkähiiristä tai teinimutantti kilpikonnista (toiselta nimeltään trutlesista). 
Mitäs muuta voisin kertoa illasta? Tajusin, että unirytmini on aivan sekaisin, ja maanantaina pitäisi kahdeksalta olla tikkurilan kirkolla valmiina lähtemässä rippileirille. Onneksi bussissa kuitenkin saa nukkua, sillä matka on 5 ja puoli tuntia pitkä. Kaiken lisäksi, minun pitäisi pakatakkin vielä. En ole pakannut lainkaan, SAATIKA sitten miettinyt mitä ottaisin mukaan, sillä säynämöstä tiedän vain sen, että siellä on kuulemma paljon hyttysiä. 
Ja sitten minun piti kertoa, että ensiviikolla tuskin tulee hirveästi postauksia ja jos tulee, niitä tulee vain puhelimella. Lupaan yrittää sitten 1.7. postata pidemmän postauksen päästessäni kotiin, mutta jos olen niin väsynyt, etten jaksa niin postaan vasta toinen päivä ensikuuta. 
Postailen lisää huomenna 8) hellurei!

2 kommenttia:

  1. XDDD Kuolen noille prätkähiiri jutuille:D ps. ne on teinimutanttiNINJAkilpikonnia :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahah, et oo ainoo :D no ihan sama, mulle ne on vaa teinimutanttikilpikonnii ;)

      Poista