perjantai 21. kesäkuuta 2013

1. NELJÄKYMMENTÄ FAKTAA MINUSTA

Heelou evribadi! Alotin taaaas bloggaamisen uudestaan, koska tuntui siltä että nyt pitää alkaa bloggailemaan. Mulla on ollu muutamia blogeja tossa 1-2 vuotta taakseppäin. Joo, aattelin kirjottaa näin alkuu jotai erilaista mitä niissä mun edellisissä blogeissa on ollut, eli nelkyt faktaa musta, alotellaas sitten. (:

1. Nimeni on Jessica Emilia
2. Asun vantaalla
3. Olen syntynyt 5.7.1998, eli täytän heinäkuun viides päivä 15 vuotta
4. Harrastan cheerleadingiä
5. Käyn hakunilankoulua
6. Mulla ei oo paljoo kavereita
7. Oon blondi
8. Tällä hetkellä mulla on kuuma
9. Rakastan kesää
10. Olen Belieber, eli fanitan Justin Bieberiä
11. Myös Austin Mahonea tulee kuunneltua paljon.
12. Vihaan kaikkii ötököitä
13. Ja matelijoita
14. Mulla on iso perhe, äidin puolelta 2 pikkuveljeä (ja kolmas tulossa), pikkusisko. Äidin kihlatulla on kaksi lasta, joten eiköhän neki lasketa mun sisaruksiksi? Toisinsanoen mulla on marraskuussa 4 pikkuveljeä ja muutenkin 2 pikkusiskoa.
15. Mun isä on kihloissa Thaimaalaisen naisen kanssa, ja sillä naisella on kaksi lasta (molemmat tyttöjä). Mulla on myös isosisko isäni puolelta, meil on vaa eri äidit joten älkää ihmetelkö.
16. En tykkää pizzasta
18. Mulla on iPhone5
19. Ja järjestelmäkamera, versioltaan Canon EOS 1100D
20. Mulla on tosi hyvät välit mun äidin kanssa
21. Oon suurinpirtein 169 cm pitkä
22. Enkä mikää riisitikku, eli mulla löytyy niin lihaa, kuin läskiäni luitteni ympäriltä.
23. Koulussa mun lempiaineita on/oli kuvaamataito, musiikki ja kotitalous
24. Ja inhokkiaineita taitaa olla äidinkieli, ruotsi ja matikka
25. Jos äiti ois saanu päättää mun nimen, olisin Nelli
26. Jos oisin ollu poika, mun toinen nimi ois Esko :D
27. En oo mikää kauheen rikas
28. Mutten köyhäkää
29. Rakastan eläimiä
30. Joulussa on parasta se, että saa olla perheen ja läheisten kanssa
31. Oon sinkku
32. En tykkää olla koulussa, mutten mä sitä vihaakkaa
33. Eniten tällä hetkellä ootan sitä, et peruskoulu loppuu:D
34. Haaveammattini on kokki tai parturikampaaja, niitä molempia oon halunnu olla ihan pienestä pitäen.
35. Kaikki sanoo et oon hyvä laulaa, vaikken omasta mielestäni oo
36. Koulun köksänluokan eessä ei oo verkkoo
37. Mulla on instagram, jonka tunnus on @jessiemilia , käykää kaikki follaa (:
38. Myös twitter omistetaan, ja senkin tunnus on @jessiemilia , sielki voi käydä seurailees
39. Myös kik löytyy, ja nimi on edelleen se sama jessiemilia , et jos joskus tylsyys iskee ni tervetuloo vaa puhumaan (:
40. Parhaita ystäviäni on Saana, Minttu ja Fanny. Enkä todellakaa unoha mainita Hennaa. ♥

^Siinä ne nyt oli (: Huomenna kirjottelen lisää c:
Tässä on vielä muutama kuva musta, ne ei oo mitään kaameen hyvälaatusii ku on kännykällä otettu (:



2 kommenttia: