perjantai 16. elokuuta 2013

4.

Heippa kaikki ihanaiset! :*
Oon pahoillani et bloggailu on jääny taas vähemmälle, mun piti kirjottaa konfirmaation jälkee se postaus, mut mun kone hajos tai siis se ei enää yhdistä nettii. Enkä tietenkää saanu niitä kuvia mun järjestelmäkamerasta kännykkään tavalla taikka toisella. /: Ja en myöskään älynnyt että voisin puhelimella kirjottaa jotain ja sillee. 
Anyway, en ny jaksa alkaa kirjottaa mitää kuukaussitte tapahtunutta asiaa koska 1) mul ei todellakaan oo hyvä muisti 2) ne oli ihan normi rippijuhlat ja 3) mul ei edelleenkää oo pitkäkestosta muistii. :D 
No mut joo.. Tiistaina alko koulu ihan normisti yheksältä, ja oon nii ihmeissäni et oikeesti kans heräsin siihe aikaa et kerkeen kouluu, koko viikon oon kerenny. O; Anyway, mentii sit luokkaa jos meijä uus OPO esitteli meille ittensä jonka jälkeen sit saatiin lukkarit, haksin lukuvuositiedotteet ja ne laput mis katotaa ettei vanhempien tai lasten yhteystiedot ja muut oo muuttunu. 
Sit loppuviikko oli opiskeluu D: keskiviikkon tultii kasii ja päästii kahelt, torstain tultii ysii ja päästii puol neljä ja eile kasii ja päästii kolmelt. 
Koulun jälkee lähin mellunmäkee, missä näin fannyn josta lähettii sitte foorumis käymää. Ostin kolmet ihan sika söpöt kuoret glitterist, taino emmä tiiä oliks ne kolmannet nii söpöt mut hienot ainaki!:) Sen jälkee käveltii kamppii et päästää bussii :D. 
Pia me oltiiki jo fannyl ja oleskeltii vaa. Joskus kaheksan aikaa lähettii ottaa toho ulos kuvia ja muuten vaa hengailee :) joskus puol 10 mentii takas sisää tarkastelee niit kuvii ja muut kaikkee. Siin se päivä sit meniki o;
Tänää heräsin puoltuntii sitte eli yheksältä ja toi yks vaa nukkuu tosa :D
Tossa nyt onnistuneimmat kuvat :)
Ja tos noi kuoret ;3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti